handwriting

Salam and Hallo

oh yeaahhh....
admit it, mohd razif... tulisan awak tak cantek...

haritu pi IKEA, i nak daftar jadik family IKEA.. tp i dok berkejar ngan missLR... so encik suami kata tak pa.. dia tlg register...
tp sebenarnya since kami kawen ni... mmg i la tukang isi borang... even tulis alamat kat surat pon.. i jugak...
bukan la tak cantek sangat² tulisan encik suami.. tapi tak la lawa... kah kah kah...

last few days, kad family IKEA sampai... nak tergelak golek² i tengok nama kat kad tu jadik MOHD KAZIF ABL MOKHTI

kazif...? abl...?

smlm, i dapat first email dari IKEA....
dia tulih... 'HEJ MOHD KAZIF!'
i dah tersenyum sorang²..... hej tu hey la.... sbb kat sini J bunyik Y....
tp kazif tu yg tak tahann tu...
tp encik suami kata... tak pa.. kad IKEA ja pooon....
cehh... tu sebab dia yg buat salah...
cer try i yg salah tulis... mesti time² tu jgk dia anta blk kad tu soh buat pembetulan....

ok.i nak pi makan udang..
babai...

Comments

fmz said…
LOL.
been there, liza.
tapi since aku kat tanah tumpah darahku... maka.. insiden 'kazif' kurang la. ;p
Messy Mummy said…
hahaha.. sudah tergelak2 mm baca nieh...
tapi mm tak leh nak kutuk mok sbb mm punya tulisan dengan mok sepesen jer..
:cahya schatz: said…
farr : ko ingat lg tulisan mat..? buruk kan..? budget dulu nak jadi doktor la katanyeerrrr....

MM : sepesen takpa.. tak leh jd bahan..
kalau mcm encik mat i nih.. mmg sapa² tengok pon mesti kata tulisan kalah tulisan doktor...

Popular posts from this blog

2018

saya terima seadanya..

Mee udon sup