Pandai masak (ler sangaaatttt....)

Salam dan Hallo...

sebelum gue mulakan episod cerita blk mesia sessi 2011... ijinkan gue cerita pasal 1 benda yg gue tak puas hati harini...
bersemangat ler gue usung bendalah ni blk sini.. dengan harapan dapat menambahkan pengetahuan... namun..jem!
1000 resepi ookkk...
dah lama aim buku ni nak bawak blk sini...
bila dah smp n kemas2 barang semua.. hati gue terkinja2 nak belek buku nih..
tetaaappii... last² gue masak ikut kepala gue jugeekk...
bayangkan eyhh... dari page 171 smp page 254,semua resepi ayam.. tapi... ada la kot 5 resepi yg tak guna santan...
gimana gue nak diet nih...?
patutla mak gue buat hiasan jer buku nih...
tp resepi kueh2 dia cambest jer.. tak pernah try lg.. mak kata byknya tak jadik.. tp ritu tok buat kek jagung, mcm layan jer..

tgk la nnt2 pulak gue buat review pasal buku ni..
sapa² nak pinjam buleh buat tempahan...huhuuu...

Comments

wawa said…
lupa nak habaq..bulan lepas aku buat nasi daging guna resepi hang tu..licin!!time kasih cik liza..hehe
makshaq said…
eh cilok buku i kaaa tu? sila masak!
:cahya schatz: said…
wawa : mak ko dah habaq... :P

makshaq : ouh..buku u ka..? pinjam eyh..
part ayam-daging tak membantu sgt la.. tp part kuih-muih belum explore laie...
makshaq said…
Hahaha. Pasai tu laa I x pandai2 masak...

Popular posts from this blog

Mee udon sup

Giveaway 14/003

nasi arab - pes yemeni mendhi PROMO