Day 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why

Salam dan Hallo...

Tough question.
siap dah google tengok jawapan org lain...huhuuu...
paling best pon..ada sorang nak tukaq jd oprah.... lg 4,5 org nak tukaq jadi Catherine Elizabeth (Kate bini william)..

td i tanya encik suami... kalau dia dpt soalan nih.. apa jawapan dia...
dia kata dia terima diri dia seadanya...
ok.

sejurus selepas itu... i terus dapat jawapan soalan tough ni...


BERTUUUUKKKAAAARRRRR (gaya jerit mcm power rangers...)
bushh....bussshh...bushhhh.... bunyi bunga api (mcm mat lutfi buat...)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
\/

bang....jom kita tukar dua nakkk?? sehari jer...

why?
supaya kami akan lebih menghargai antara satu sama lain mcm m.rajoli ngan kartina aziz dlm citer 'rabun'...
supaya i akan lebih paham kenapa encik suami slalu pulun buat kerja opis...
supaya encik suami buleh paham kenapa kadang2 i hangin satu badan bila seminggu tak kuar rumah...
supaya i lebih feel bila tgk citer korea...
supaya encik suami tau susahnya nak pikir menu hari2...
supaya i tau letihnya melayan karenah bini yg senget mcm i...
supaya encik suami lebih kerap tulong i masak...
supaya encik suami lebih kerap tulong i kemas rumah...
supaya encik suami lebih kerap tulong i jaga missLR...
supaya encik suami lebih kerap bawak i makan angin..


eh.ni sapa yg nak tukar jd sapa nih...??
sorry.i mmg suka melalut.

Comments

x-o-x-o said…
HAHAHAHAHAH start gelak dari part bush..bush..bush..bush ala matluthfi .. (terbayang2 dia buat)
haishhh rindu lak kt dia.. xdak vlog br lak..adeiii...
:cahya schatz: said…
hehehee...
apa brg rindu kat matlutfi nih... haish...haip²...
NaNa said…
hahaaa...so cute lor cak...aku pun bile baca konyer entry ni, terasa gak nak tukar seminggu (sehari tak cukup ar) dgn hubby aku..(tapi biarla lepas siap 'reno' rumah, sebab rasenye memang letih kalau dok kat tempat my hubby skrg ni (dye sorang je buat semua bab2 reno tu)..hehehe
:cahya schatz: said…
pokke : itu takyah la tukar... ko tlg la... haish ko nih.,.

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003