utk cekgu patchwork PART 2... :)

Salam dan Hallo...

ok..
ni ler akibatnyer bila org soh pegi sekolah..tak nak pegi...
beriya la i nih survey kat ebay n amazon carik set tuk quilting tuh...
pastu siap excited2 dah bila jumpa yg murah n ada diskaun...

rupanya itu rega beg saja...
hahhaahahhahahaaa...
ok.tak lawak.i tak brapa pandai.


so....skg ni dah beli..
rega... €44..
siap cakap kat encik suami...
'kalau han salah lg...han bayar double kat abang..'

padahal,selama ni guna kad kredit encik suami tak pernah byr blk pon.... :P

Comments

x-o-x-o said…
hehehe iyah tolong haipppp kt mama tuh.. ;pp
Ain Alida said…
hi, assalamualaikum...
saya ain alida.
suka sangat baca blog ni.
bloghoping sampaila ke blog ni dan terstuck baca entry yg lps2.

teruskan menaip entry2 yg baru yea,insyaAllah hari2 saya akan datang melawat =)
harnidahussin said…
nanti dah siap patchwork jangan lupa tanyang kat blog na.. :)
CikTie said…
wah! new project ke?
I admire your enthusiasm [cewah]. K.F dulu - beli mat +rotary butter + ruler [6x20 inches]

nanti I cari project simple - like bed runner or table runner yg I started with.... will post more tuts but do check out youtube.. segala mak nenek can learn... aiyyo!
:cahya schatz: said…
wani : kenapa nak haip mama...iyah kan tak bg mama ngadap laptop...
mana tau nnt mama buleh buat baju iyah lg lawa...

ain alida : salam..thanks sudi singgah n baca...
blog ni dulu agak berilmiah...skg ni dah makin kureng...
tp kalau nak baca gak.. dialu²kan... :)

harnidah : br nak try²..ada cekgu nak ajaq... :)

cik tie : kak farid (mengkuang titi) la dok hasut nih.... :P

kak farid : tengkiu cekgu...
saya budak baru blajaq...
yes²...must post more contohS!
x-o-x-o said…
haipppp sbb statement bwh skali tu.. hahaha...(kira iyahh geng papa la dlm situasi tu) buleh?
:cahya schatz: said…
ooo...kiranya makshaq geng liya.... liya geng papa la...?

o.ok..ok...
x-o-x-o said…
hehehe..xde la..semua geng ng akak laa.. ;)) (kena amik hati sat g x dpt prezzy jenuh ;p)

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003