Day 11- Another picture of you and your friends

Salam dan Hallo...

from left atas : kidaq(kak+ida),fazzer, unknown (bukan besfren i), cik zem, dian,
from left bawah : kipaq(kak+ipaq),i,unknown (bukan besfren i jugak), anish
tak dak dlm gmbr : faizah n pokke
1.rupanya tak byk gambar i ngan bebudak nih...padahal dok ngan depa punya la lama...
2.i pilih gmbr ni sbb cik zem dah bertudung.. so tak mau la letak gmbr dia tak pakai tudung...
3.i tak paham pasaipa tangan dian mcm tu...
4.time ni i kipaq tak kawen lg.. skg dah kawen.. :)
5.anish nmpk gorjes like always.. :) (aku nak blk ni..sila bawak aku makan tempat besh ngan dik non..)

ucapan utk pantaians : walaupun aku slalu bising mcm 'ibu'...tp korang tau kan aku sayang korang..?

Comments

NaNa said…
yea..yea..pokke ade pokke ade jugak nama kat situ, walaupun xde mukanya...huhuuuu...
:cahya schatz: said…
ko mmg...kenduri aku pon ko tak der... *merajuk*
NaNa said…
alaaaa..cak canne nak buek, aku asyik ketinggalan je..huhuuuuhuuu....
:cahya schatz: said…
ye la tu ketinggalan...kad ko dapat dulu dari semua pantaians tau..

Popular posts from this blog

Mee udon sup

Giveaway 14/003

nasi arab - pes yemeni mendhi PROMO