parcel utk missLR

Salam dan Hallo...

hebat budak² skg nih... kecik2 dah dapat parcel dah...
nasib baik kat postbox tak muat nak letak nama dia.. if ada nama dia... mesti depan parcel tu pon boh nama dia kott...
kalini cepat pulak parcel smp...sebulan jer...
masa posmen smp... missLR tgh tido sbnrnya... dgr ja bunyi loceng... terus jaga then duduk... terus tunjuk kat pintu...
pastu jalan melelong2 pi kat pintu smp nangis2 sbb i tak dukung dia...
gambar bawah ni... muka baru bgn tido + muka excited dapat parcel + air mata meleleh kat pipi...
i baru nak pi sidai tudung bagai.. dia dah koyak wrapper parcel tuh...
tp parcel tu pon dah koyak sbnrnya... kastam check..
Alhamdullillah...tak dak apa yg rosak...
dapat² terus main...senyum meleret saja... (jgn focus kat perut..)
happy dapat hadiah dari mak ode...
ouh... ada lagi hadiah...? konfius nak main yg mana satu... excited tak abih lg..
dapat laptop sebijik... bagus! tak yah berebut nak guna laptop mama....
gambar blur sbb time ni dia goyang badan sbb kat laptop kuar muzik...
time ni eksyen la... laptop dia ada muzik...huhuuuu....

tak lama lepas tu... tok cik ngan tokdee smp...
tak sempat tok cik nak bukak kasut... missLR dah tarik tangan nak tunjuk toy dia..
tokcik lambat... dia tarik tangan tokdee pulak... hehehhehee.... :)


liya,
jadi anak yg baik nak ye....
senangkan hati semua orang... :)

Comments

x-o-x-o said…
wahhhhhhhh sangat comel br bgn jalan melelong2 p kt pintu..mama lak x nk dukung..sian dia.. smpai nangis2..hehe.. dpt2 main ja sengih bkn main... ;)

p/s: owh peyut tu obvious.. wlpun kata jgn...tp ternampk jgk.. hehe
:cahya schatz: said…
makcaq : mama liya mmg saja sabotaj... kalau tak der ayat highlight 'jgn tgk perut'...mesti org tak tgk..

-liya
x-o-x-o said…
liya: tu la, makchaq mmg dok tau dh...mmg keja mama.. haipppp mama cepat!!

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003