20102010

Salam dan Hallo...

amek berkat tarikh lawa utk buat entry...
cerita n gosip yg uolz nantikan tak sompek laie den nak type...
cik seketeri den tuh...kejap2 lapar... kejap2 marah kat toys dia..kejap2 nak kena tukar pampers bagai.. kejap2 geram sbb terpijak kaki sendiri....huhuuu...
tp tak per...sbb i adalah seorang MAMA yg hebat... semua mama adalah org yg hebat.. (amek semangat dari status cik yam kat fesbuk...)

skg ni.. cik liya raihany tido...
i pulak..tergaru2 kepala carik idea nak buat 'bendalah' nih..(rahsia lah sangat)..
ahad ni cik liya raihany akan cecah 1 tahun...
peewwwiiittt....dah anak dara dah... :)

i ingat nak la buat cupcake sebijik utk dia... kasik feeling besday party sket...
dalam sibuk2... haruslah hapdet blog dulu... amek mode utk entry2 di hari mendatang...
ada ke i kisah org nak baca ke tak bloh nih...?
ooo...skg i kisah sbb nuffnang i tak gerak2 dah dari 3 bulan lepas... hhahahahahahaaaa...
eh..gelak pulak..
sila suruh jiran u bukak blog i jugak...

Comments

aimi nadiah said…
ok.. i suruh jiran i buka blog u.. hehe.. ada upah x?
:cahya schatz: said…
aimi : ok..set...
i dah pi lawat blog u...esok i jengok lg.. tp i tak leh nak soh jiran i tgk sama...sori mori k..

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003