berpatah² kata

salam n hallo...
thanks pada yg mai melawat..
harap u'olz dapat tinggalkan link..senang i nak jengok u'olz blk...
pada those yg tak dak link... letak nama kat 'name/URL'.. and just kosongkan bahagian URL..
tengkiu, süße!

Tuesday, August 17, 2010

chichee

Salam dan Hallo...

nama saya chichee...
pada 08082010, achik hadiahkan saya pada tuan baru saya iaitu liya raihany.. liya sgt gorjes...
sama gorjes dgn emaknya....
dan ini gambar saya.... :)



atas nih... gambar pertama kami... liya peluk saya ketika tido...
saya merasakan saya amat disayangi oleh liya yg gorjes... walaupon dia mengentel2 telinga dan tangan saya... tp saya redha... sbb saya sayang liya jugak...

ni pon gambar kami bersama... dapat duduk bawah ketiak liya pon tak per lah... saya redha..


namun, selepas beberapa hari...liya berubah...
dia kembali memeluk maknya yg gorjes itu... even mak dia letak saya kat tepi dia... liya tidak pedulikan saya lg...
sayangkan mama...dipeluk2.... sayangkan chichee.... buat letak kaki...huh!

5 comments:

4 Kay-E said...

Sangat cumil :)

mila.ibunajihah said...

ololo..adorable nyer. =)

CIK NANA said...

lama x dtg..
blog makin comel..
Mak makin comel..
Liya pon comel!!
Salam Ramadhan Cahya!!

Ajzie said...

Gambar liya peluk chichee tuh guna Sony ker? or guna handy aje? Nyway liya mmg cumelll

:cahya schatz: said...

puan ita yg gorjes : tengkiu..

mila.ibunajihah : aloloo aloohaaa.. tengkiu.. liya mmg terer bab2 nak posing2 manja nih :)

cik nana : anak dah satu pon tak tukar cik ke puan lg...?
salam ramadhan jugak...

kak ajzie : gambar yg terang guna sony.. yg blur sket guna henpon..
sony tu bunyi canggih sgt...
kechekaakkk..!
gaya mcm pro...tp skali klik jer liya terus terjaga...hahhaha...