berpatah² kata

salam n hallo...
thanks pada yg mai melawat..
harap u'olz dapat tinggalkan link..senang i nak jengok u'olz blk...
pada those yg tak dak link... letak nama kat 'name/URL'.. and just kosongkan bahagian URL..
tengkiu, süße!

Tuesday, May 4, 2010

skrip

Salam dan Hallo...


skrip ni i kopipes dari shoutout i... :)
macam comeyl...so..i buat satu entry supaya bila shoutout tu dah lama...i still buleh simpan skrip2 nih...


kak zie "salam..hai mama liya dan liya...hehe makin comel liya ni sama ngan anak untie ..anak untie lahir 4/11/09,liya 24/10/09,sebenarnya anak untie due 24/10"
( Details 2010-04-30 2:24 AM )




CikTie "oo.. ada lg sorang kawan ye. Kelas monitor (maisarah) lahir 24/1/09, liya(pen. ketua kelas) 24/10/09.anak zie ni lantik jd ketua kebersihan kelas lah"
( Details 2010-05-03 12:27 AM )




cahya "cik tie : bendahari kelas tak der gi aaa..."
( Details 2010-05-03 8:34 AM )

kesahnyer ialah...
anak sedara i...iaitu maisarah,anak ciktie...lahir sama tahun ngan liya...
tp dia lahir bulan 1...liya lahir bulan 10...
masa liya lahir...maisarah dah merangkak laju dah...
maka dengan itu...otometik ciktie selaku guru besar lantik maisarah jd ketua darjah....
n liya jd penolong ketua darjah... :)

n bila kak zie bgtau anak dia pon lahir pada tahun yg sama...
ciktie pon melantik anak kak zie jd ketua kebersihan tanpa menyedari jawatan utk bendahari masih kosong...
hehhehehee...

ok kak zie...saya selaku penolong kanan HEM melantik anak kak zie jadi bendahari kelas..
tp kalau dia rajin nak setiausaha kelas...pon buleh jugak....
buleh bincang k... :P

1 comment:

kak zie said...

kak zie "salam ..heheeheh lucu la n3 utk skrip tu, hmm ok gak tu nanti untie zie ajar anak(Qaseh) jadi bendahari..untie pun memang keje berkaitan ngan duit.."

Details
2010-05-05 3:45 AM