kawanku yang 'pelik'.. bukan i kata...tp si D kata...

Salam dan Hallo...

i bukak folder gambar lama2...
sekali terjumpa satu gmbr masa i pi kenduri kawan i,si A (ofkos bukan nama sebenar)...


masa tu...i br fw months kawen..inai kat kuku pon tak hilang lg...

si A dlm gmbr tu..bukan kawan i...tp tu bini kawan i....
mungkin dah ada anak skg...

i nak cerita pasal si B...
dia ni sangat lah pemalu dan pendiam orangnyer.. sgt2 pemalu... dlm erti kata yg sebenar...
seperenggan i tanya... dia senyum jer... abih kalau tanya takat dua2 tiga perkataan sj....?
lu pk la sendiri....

masa i jumpa si B ni kat kenduri tu..
i excited sgt..sbb dah lama i tak jumpa dia..
so i punya la dok sembang2...
bila dah tak dak topik... i sembang pulak ngan si D....
si D kata..'hang rapat noh ngan dia...'
i beriya la cerita mcmn i buleh rapat ngan si B... siap penah kena panggil ngan penyelia petang lg...
maklumla....bonda mengajar kat sekolah i..n penah ajar i pon.. pendek kata, i ni kena la jd budak baik..
salah sikit... siaaaappp.....!
nih diaa....laporan lengkap dok ada mau pi antaq kat bonda la2 tuh jugak...
*pengsan*

si D kata si B ni pelik sbb terlampau pendiam sangat...
so...si D ni kagum la kalau sapa2 yg buleh sembang lama ngan si B...
weelllll.....
rasanya skg ni jer i dah reti kenal koma ngan noktah bila becakap...
dulu........
huh.... slumber jer skali napas...4 gossip habih i cerita details....

i bukan spesis yg memilih kawan... kalau ada org kata jgn kawan ngan si polan sbb si polan tu esbestosgadongga... i takkan terus tak kawan ngan org tu... i sendiri yg akan tetapkan i buleh geng ke tak ngan si polan tuh....
so people out there... dont worry be happy to be my fren...
tp kalau u rasa u dikalangan si polan yg esbestosgadongga.... tabahkan jer la hati terima kritikan terbuka dari i..
i ni nmpk jer suiitt... dlm hati ada taman... TAPI....mmmm....




eh.tak jadi 'tapi'...
hahhahahaa....



i rindu kat kawan2 i dulu...
kenangan bersama kalian tak mungkin ku lopakan....



eeewaaaahhh... !

Comments

sitifizziefizz said…
Tak kisah jugak! You nampak suitt, memang suitt pon
free font said…
Assalamu alaikum ^^!
;D said…
batuk,batuk manja part sweeet tue... uhuk,uhuk...
;B
Anonymous said…
sweettt...? uhuk,uhuk,uhuk... ;p

;B
diana said…
huhuhu.. aku pakai nick sweet jugak la.. mama liya nk pesan apa dr Mesia?
:cahya schatz: said…
siti : i rasa family kita mmg suma suit2 belaka la..

freefont : salam... :)

anonymous : hurm... anda rasa anda tak sweet yer...?
kesian anda...

;D : anda org yg sama ngan anonymous yer...? anda tak sehatkah...?

diana : ahha...i like soalan tuh...tp bila nak mai...?
Am said…
haha..i pun bila cakap senapas jugak...:D skrg jer yg bleh control sket sbb bila kat tempat keja maleh nk main2 politik pejabat nih...serabut otak jek...tp peel tu datang balik bila hangout dengan kawan2...tp mostly dah berkisar pasal family/anak masing2...
AdziAdi said…
esbestos apa?? esbestosgadongga..?? hehehe... ye aku juga rindu kamu... part yg 'sekali napas 4' gossip tu aku suka hahaah..
AdziAdi said…
eh.. aku rasa aku ada sikit dyslexia la.. hehe.. ko cakap 'i ni nmpk je suit...' aku baca 'i ni nmpk je siut'... ish2... kawan.. kawan.. maafkan daku..

Popular posts from this blog

Mee udon sup

Giveaway 14/003

nasi arab - pes yemeni mendhi PROMO