1st food from mama n 1st time berus gusi

Salam dan Hallo...

nak tergelak pulak baca tajuk entry... berus gusi...? hahahahaaa...

entry lepas kan i kata i buat food utk liya... epal ngan kentang...
liya suka sangat kentang...
before this..i yg suap liya makan...so tak der sapa yg nak amek gmbr..
n bila papa liya berkesempatan nak suap liya lunch... mama liya pon amek ler kesempatan amek gambar...

sedaap.... tak sempat2 papa nak cedok...liya dah bukak mulut luas2 dah... nmpk tak bekas tu dah kosong.. before tuh...penuh...
naik semangat mama nak buat brei utk liya lg... :)

part ni...rasanya dah hilang focus sket kat makan.. sibok nak posing pulak...smp senget2 kepala...

muka kepuasan... perut kenyang..suka hati... muahhahahhahaaaa....lalallaaalllaaa llaaa...

memandangkan kak ad kata brei ni nmpk sedap...i tayang lg...
ni brei yg sama...kentang ngan epal... ni utk stok... kekekeke....




bila dah abih makan kita kena la gosok gigi...
ekceli berus gigi tu encik suami beli sebelum liya lahir rasanya... excited... biasala...
berus gigi tuh ada 3... utk berus gusi... utk berus gigi yg br nak naik..n utk berus gigi...
so..layankan aje la anak dara sorang ni beriya tonyoh gusi dia...

testing...testing...

nampak muka ngan kekodekkan dia tuh...mcm beriya sgt gosok gusi... nasib baik la ada benda bulat tu kat batang berus... kalau tak... maunyer si liya buat try berus anak tekak dia skali....

gosok lg...

dan lagi....

ok....dah... check berus dulu...

eyh..sambung gosok lagi....
kotor benau gamaknya gusi liya... dekat setengah jam dah gosok gusi tak bersih2 lg...
(mama dah boring layan....pass kat papa...)


liya...kalau liya baca blog mama nnt2...
liya ingat tarikh ni tau... 13 may 2010...
1st time liya gosok gusi... ngan 1st time makan food yg mama masak...

love u, hany...

Comments

~farah~ said…
syeefa dulu pon suka kentang blend :) skrg je pyh nk mkn..
iu rf said…
beshnye pandai gosok gigi... gosok ngajin2...! supaya x jd cam kes abg fayisss ...hehehhee
m@Ri@ said…
yeay dah blh gosok gigi
:cahya schatz: said…
farah : susah nak makan sbb sibuk nak main kot..or byk sgt benda nak explore...hehheheee...

kak iu : kekekkee...tak per..mcmn pon nak kena jumpa dentist jugak..gigi papa liya mcm ok..tp bila pi check...terus kena cabut 2 batang...

maria : aip...aip...bukan gosok gigi...gosok gusi daaa...

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003