PW 452

Salam dan Hallo...


hik...hik...hik...honda cup lama...
ni motor yg i guna masa i nak blaja bawak moto...
tp gear dia tak macam gear motor skg..
gear 1 dia...depan...gear 2 blakang...gear 3 depan...gear 4 pon depan..
eyh...betoi ka nih...

laayaann ok bawak PW 452 nih...
takat nak pi tolong bonda amek apa2 kat rumah nyahmah (selang 2 rumah)...bedesup ja i kebas PW 452, moto honda cup gagah berlari....
abah tak kesah...sbb abah ada PDU 255... nmpk tak lg satu motor kat blkg PW452 tuh...?
honda EX5...baru... abah eksyen la... tak kesah kalau anak2 lenjan PW452... asalkan minyak dalam PDU255..abah yg guna sowang2... huhuuuu...

masa 2nd sem i kat uni.. i mintak moto kat bonda sbb i rasa i dah kurus jalan hari2 sejam dari hostel ke fakulti...
serius..mmg i rasa i kurus...bila pegi dah sejam...blk pon sejam.. i blk bilik jer..rasa nak tido..
tak kesah dah bab makan...yg penting..cover tido..
so i beli motor kriss sebijik...naik 3x.... i kena pi kursus BTN...
blk minggu depan tu...motor i hilang...
smp skg tak nampak bayang...
kunci motor jer i simpan wat kenang2an...hahahhaaa...
eh.gelak pulak...

apa laiieee... daku kembali menapak la ke kelas.. hasilnya...i kembali kurus... (i rasa la...)

masuk 2nd year.. i dok luar...
pengetua hostel kata..sapa ada jawatan..buleh stay kat hostel...skali nama i tak der pon dlm list even i ni AJKT multimedia...
fine...org tak sudi nak wat mcmn kan.. i pon angkut suma kain baju...bawak diri pi dok kat pantai dalam...

utk pi kelas... awal2 dok menumpang cik 'Zem Magnificent' punya magic carpet...
lama2...terpaksa la pow abah punya PDU 255... lama gak i bawak PDU 255...
masa tu rasanya PW 452 dah juai...

tetiba rasa nak senyum sorang2...

pokke...ingat tak kita merempit kat PJ...hehehee...

Comments

Anonymous said…
hahahha...minah rempit rupanya...
-ika

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003