what...??

tak sempat dah nak type pjg²....

hebamme kata tadi mungkin cahya bersalin minggu depan..

huh...

huh...

huh...


neeeebbbeeeessss....!!!

bondaaaa....tulong.....

Comments

mama said…
jangan fikir sangat, insyallah semuanya will be fine..
:: butterfly :: said…
ima dulu hari2 doa mintak kuar cepat hehehe

xsabar nak tgk baby!!! ;)
:cahya schatz: said…
mama : muka nampak relax...maintain... :P

ima : ada jugak perasaan tak sabar nak tgk baby...tp she/he is a good anak dlm perut..tak byk peel..tak susahkan mama dia...so rasa sayang nak kuarkan dia dari perut...huhuuu...
buleh mcm tu.. :P
rileks yer :) jangan bimbang sangat, nanti bp naik. insya allah, semua akan selamat.
CikTie said…
'rasa sayang nak keluarkan dari perut"...eermmm...kata ajelah senang kerja mama dia...apa baju mama, itulah baju baby...apa makanan mama, itulah makanan baby...kan sonang kojenyer..he!he! sori cik..!!! tak salahkan usik2 anak sedaraku itu...
m@Ri@ said…
gud luck cahya..semoga sumernya selamat..amiin..
:cahya schatz: said…
sue : BP aku asyik rendah jer...huhuuu.. sj2 nak kasi naik sket... :P

kak ti : keh3...tak t'pk pulak alasan mcm tu...tp betoi gak...
tak pa..setakat ni papa dia redho ja buat kerja rumah...ok kot... :)

maria : tengkiu...

Popular posts from this blog

Mee udon sup

review : katil baby

Giveaway 14/003