rezeki untuk perut =D

haritu...blk mesia...
paklang maq ada beli benda ni..
tapi tak sempat nak makan...

tringat lg...last time blk rumah bonda....bonda simpan benda ni dlm fridge sbb cahya dah chop...
kengkonon sempat la nak makan before blk sini...

skali...tak sempat daaa...

namun begitu....
Allah murahkan rezeki anak mama nih... :D

tak dapat kat mesia...sapa sangka bleh dapat kat bumi jerman nih...

taaa daaaa....

benda itu ialah....













L:A:K:S:A:M
sedap dan keow teow tu buat sendiri okkk...kagum taw!

thanks to kak neny.... :D

walaupun rasa mula2 tak der la ngidam...
tp bila dah dapat...rasa mcm tringat2 laksam dlm fridge bonda tuh....

nasib baik kak neny terniat nak buat...kalau tak....meleleh la air liur anak cahya...
hhuuuhuu...

Comments

Neny said…
lorr...x tau pon u want to eat this before...if not I make it earlier.
cahya said…
mula2 tak der la rasa ngidam...
tp bila dah makan..br tringat pasal laksam yg tak sempat makan tu... :)
mama said…
mmm demand sungguh anak sedara yg sorang ni, belum keluar lagi pun dah mcm mcm nak makan ..
cahya said…
kekekkekeee...
mak caq jeles kan....
sedap wooo dapat makan laksam...
Ms J said…
bestnyer...murah rezeki anak ni...aku nk mkn ape2...buat sendiri na....haha..alih2..bayang dlm mimpi jelah.....hihihi...ape nak buat...
CikTie said…
laksam...! wah, best...jangankan jerman, penang pun susah nak dapat...lainlah kalau laksa tu...merata ada! sedap!sedap!
jep said…
berzaman x makan bnda ni, kecik2 dulu mse duduk kat pahang je selalu mkn..

Popular posts from this blog

Mee udon sup

Giveaway 14/003

nasi arab - pes yemeni mendhi PROMO