berpatah² kata

salam n hallo...
thanks pada yg mai melawat..
harap u'olz dapat tinggalkan link..senang i nak jengok u'olz blk...
pada those yg tak dak link... letak nama kat 'name/URL'.. and just kosongkan bahagian URL..
tengkiu, süße!

Saturday, April 4, 2009

email utk pantaians

salam...
kehadapan kengkawan yg sangat aku sayangi dan rindui...
aku akan pulang ke tanahair pada bulan may!!
nantikan kepulanganku...

kalau ada apa2 nak pesan...sila senaraikan cepat..senang aku nak usung perut aku ni pi cari awal2...
n also...start simpan duit utk bayar blk segala pesanan korang tuh...hahhahahaa...
apa pun...aku still akan bg souvenir...ofkos!ofkos!jgn risooo..

di sini aku senaraikan jugak makanan2 yg aku teringin nak makan...
so,kalau korang bermurah hati...bahagi2 ler sapa nak belanja aku yg mana... :P

1.ikan patin masak tempoyak kat kedai abg kelantan depan tuh..(bhgn ekor okkk..) + air asam + teh o ais

2.pisang goreng yg lembik2 kat makcik simpang depan...


3.pasembor ngan cendoi kat padang bola jln gasing...atau pasembor n cendoi kat kfc blkg um...


4.jeruk betik pedas dari jusco MV..


5.asam laksa jusco MV...


6.aku macam teringin nak makan roti canai kuah banjir kat kerinchi...tp tak la teringin sgt..kira optional la... hehehhe


tu jer... :P

hugs n kisses...
cak

soalan pertama....
kenapa cahya copy paste email ni...?

jawapan pertama...
sbb rindu kat pantaians....tak sabar nak jumpa diorg..nak pelok2 diorg...
dalam kata lain....nak remind benda2 yg cahya order tuh.... :P

pembetulan pertama...
bab ikan patin tu...cahya nak bhgn kepala sbnrnya...nak cakap tak nak ekor..tp tertinggal 'taknak'...

respon pertama...
dari cik fazzer...
dia dah chop nak belanja yg mana...
danke fazzer....makcik rayyan... :)

ke'frust'an pertama...
thanks to anis for the info pasal makcik ikan patin...
aisey....dah pindah la pulak...
cahya rasa kena buat reservation awal la....huhuu..
kang nnt cahya teringin nak makan ikan patin....time2 tu la dia tak buat...
dah la masa kat msia terhad....huhuhuuu..
yes...reservation....go cahya! go..!

2 comments:

mochtaviv said...

Duh yang sedang dimabuk rindu kampung halaman he he, kalau di Indonesia ada pantun.

Hujan Emas di Negeri orang masih enak hujan air dinegeri sendiri

Best Regards
http://mochtaviv.blogspot.com/2009/04/true-story-tortois-and-hippopotamus.html

:cahya schatz: said...

hehehee....
di malaysia pepatahnya begini...
hujan emas di negeri org...hujan batu dinegeri sendiri... :D